Twoim problemem jest to, że powszechną NICOŚĆ mylisz z osobistą PUSTKĄ

SESJA
II
Zachęcanie do współpracy
DLA PRZEWODNIKA GRUPY
SESJA II
Zachęcanie do współpracy
Przewodniku:
Materiały potrzebne do tej sesji
Karty
Na stronie 2/E otrzymasz polecenie rozdania uczestnikom kart,
których treść przeczytają głośno. Karty te znajdziesz na końcu
książki na stronach zatytułowanych „Karty do sesji II”.
Przed rozpoczęciem zajęć wytnij karty wzdłuż przerywanych
linii, ułóż je w kolejności alfabetycznej, tak aby były gotowe do
rozdania.
Uwaga:
Jeśli masz zamiar używać tego zestawu po raz drugi,
pamiętaj o zebraniu kart i schowaniu ich.
1. Powiedz:
Witam wszystkich. Dzisiejsze spotkanie rozpoczną autorki.
Posłuchajmy.
2. Włącz odtwarzacz.
SESJA 2/
A
DLA PRZEWODNIKA GRUPY
Przewodniku:
1. Wyłącz odtwarzacz.
2. Powiedz:
Wróćmy do naszego zadania domowego ze str. 14 i posłuchajmy, co
się zdarzyło, kiedy zaakceptowaliśmy uczucia dzieci. Kto chciałby pierwszy
zabrać głos?
(Daj grupie na rozmowę o własnych reakcjach i obserwacjach tyle czasu, ile
potrzebuje).
3. Kiedy wszyscy podzielą się własnymi doświadczeniami, powiedz:
A jakie
pomocne lub interesujące pomysły znaleźliście w lekturze?
4. Gdy każdy, kto ma na to ochotę, zabierze głos, włącz odtwarzacz.
SESJA 2/
B
 DLA PRZEWODNIKA GRUPY
Przewodniku:
1. Wyłącz odtwarzacz.
2. Powiedz:
Otwórzmy podręcznik na str. 18 i sporządźmy naszą własną listę.
SESJA 2/
C
 SESJA II
18
ZRÓB TO:
Każdego dnia wymagam, aby moje dzieci (lub dziecko) zrobiły, co następuje:
Rano
W ciągu dnia lub po szkole
Wieczorem
NIE RÓB TEGO:
Każdego dnia zwracam uwagę, aby moje dzieci (lub dziecko) nie robiły:
Rano
W ciągu dnia lub po szkole
Wieczorem

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jucek.xlx.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed