Twoim problemem jest to, że powszechną NICOŚĆ mylisz z osobistą PUSTKĄ

Scenariusze zajħę z zakresu ksztaþtowania umiejħtnoĻci
psychospoþecznych uczniw w praktyce szkolnej
prof. dr hab. n. med. Barbara WoynarowskaMaria SokoþowskaGraŇyna Skoczek,
Izabella LutzeKatarzyna LeĻniewskaKatarzyna Stħpniak
Wstħp
SSScenariusze zajħę zostaþy
opracowane na podstawie materiaþw przesþanych przez WHO i sprawdzone w ramach
projektu Ksztaþtowanie umiejħtnoĻci Ňyciowych uczniw w praktyce szkolnej. Projekt jest
realizowany przez Pracowniħ Promocji Zdrowia Centrum Metodycznego Pomocy
Psychologiczno-Pedagogicznej od 2001 roku
TEMAT 1.
Wprowadzenie do warsztatw
UCZESTNICY ZAJĦĘ
POMOCE
CELE
PRZEBIEG ZAJĦĘ
Wprowadzenie
Herb
Wymiana doĻwiadczeı
Oczekiwania ÃŽ
Prezentacja celw i programu warsztatw
Reguþy
Zakoıczenie
Uwaga!
TEMAT 2.
Co powinniĻmy wiedzieę o umiejħtnoĻciach Ňyciowych
UCZESTNICY ZAJĦĘ
POMOCE
CELE
PRZEBIEG ZAJĦĘ
Czynniki warunkujĢce zachowanie i reakcje ludzi w rŇnych sytuacjach
-
-
DefinicjeS
-
-
Typowe zachowania mþodych ludzi w wieku 12-18 lat oraz umiejħtnoĻci Ňyciowe
przydatne do radzenia sobie w danej sytuacji
-
-
-
Ustalenie listy podstawowych umiejħtnoĻci Ňyciowych
-
-
-
ÃŽ
RozwijaÄ™ czy nie rozwijaÄ™?
-
Podsumowanie
Uwaga!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jucek.xlx.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed