Twoim problemem jest to, że powszechną NICOŚĆ mylisz z osobistą PUSTKĄ
Katedra Towaroznawstwa i Badań Żywności
Seminarium specjalnościowe – indywidualna karta studenta i protokół z zajęć
Data zajęć
Imię i nazwisko studenta
prezentującego seminarium
Temat prezentacji
FORMA prezentacji –
punktacja i komentarze
(0–2pkt)
Punkty:
TREŚĆ prezentacji –
punktacja i komentarze
(0-8pkt)
Punkty:
Ocena za prezentację
70% oceny końcowej
0-3 pkt = ndst. 4-5 pkt = dost.
6-7 pkt = dost. plus 7-8 pkt = dobry
9 pkt = dobry plus 10 pkt = b. dobry
Punkty:
Ocena:
Ocena za OBRONĘ tez
i odpowiedzi na pytania
(0-5pkt)
(wpisać pytania)
20% oceny końcowej
0 pkt = ndst. 1 pkt = dost. 2 pkt = dost. plus
3 pkt = dobry 4 pkt = dobry plus 5 pkt = b. dobry
Punkty:
Ocena:
Ocena za aktywność na
zajęciach
10% oceny końcowej
AKTYWNOŚĆ innych studentów – wymienić nazwiska, podać rodzaj aktywności
Ocena końcowa studenta
……… ·70% + ............. ·20% + ............ ·10% = …………
Ocena niedostateczna za prezentację = ocenie niedostatecznej z seminarium