Twoim problemem jest to, że powszechną NICOŚĆ mylisz z osobistą PUSTKĄ
Naśladowczo scisła reprodukowanie wzorca ruchowego U jest przedmoit zabiegów dydakty sterowanym przez N Metoda nie akty
wizuje mało atrakcyjna, stos do nauki podstaw
Zadaniowo ścisła U jest motywoany do dział
postawiony w syt zad poprzez uświad nieumiejętności Są 3 et.
Programowego uczenia się istotą metody jest samodzielne uczenie się okresl zad ruch wg przygotowanego przez n progr. (który jest precyzyjnie uporzadkowanym liniowym ciągim ćw metod) swoboda uczenia sie samokontrola i samoocena.
Bezpośredniej celowości ruchu polega na wyk przez U zad które stanowią dla niego bezpośredni i atrakcyjny cel Tak naprawde celem jest nie tyle wyk zad ale towarzeszące mu aktywnoś i jej efekty. Ruchy proste i zrozumiałe, W czEści wstępnej lekcji Aktywizuje i daje możliwość indywiadualizacj
Programowego uspr sie U wyk zad zawarte w przyg programie wg instrukcji. (Ścierzki zdrowia) U samodzielnie realizują ćw sterowani i aktywizowani przez N W kl starsz
Problemowa rozwija myślenie problemowe związane z pracą fiz. N podaje zad które u rozwiązuje samodzielnie, N wdraża do samocoeny i samokontorli Stawiać 1-2 proble
N jest obserwatorem ewentualnie doradcą Do stosowywać do wieku U
Ruchowej ekspresji twórczej oparta na improwizacji ruchowej N podaje zad a sposób ich wyk pozostawia fantazji U ŚRODKI WYRAZU: pantomima , sceny miomiczne, groteska
...