Twoim problemem jest to, że powszechną NICOŚĆ mylisz z osobistą PUSTKĄ

Naśladowczo scisła reprodukowanie wzorca ruchowego U jest przedmoit zabiegów dydakty sterowanym przez N Metoda nie akty

wizuje mało atrakcyjna, stos do nauki podstaw

Zadaniowo ścisła U jest motywoany do dział

postawiony w syt zad poprzez uświad nieumiejętności  Są 3 et.

Programowego uczenia się istotą metody jest samodzielne uczenie się okresl  zad ruch wg przygotowanego przez n progr. (który jest precyzyjnie uporzadkowanym liniowym ciągim ćw metod) swoboda uczenia sie samokontrola i samoocena.

Bezpośredniej  celowości ruchu polega na wyk przez U zad które stanowią dla niego bezpośredni i atrakcyjny cel Tak naprawde celem jest nie tyle wyk zad ale towarzeszące mu aktywnoś i jej efekty. Ruchy proste i zrozumiałe, W czEści wstępnej lekcji Aktywizuje i daje możliwość indywiadualizacj

Programowego uspr sie U wyk zad zawarte w przyg programie wg instrukcji. (Ścierzki zdrowia) U samodzielnie realizują ćw sterowani i aktywizowani przez N W kl starsz

Problemowa rozwija myślenie problemowe związane z pracą fiz. N podaje zad które u rozwiązuje samodzielnie, N wdraża do samocoeny i samokontorli Stawiać 1-2 proble

N jest obserwatorem ewentualnie doradcą Do stosowywać do wieku U

Ruchowej ekspresji twórczej oparta na improwizacji ruchowej N podaje zad a sposób ich wyk pozostawia fantazji U ŚRODKI WYRAZU: pantomima , sceny miomiczne, groteska

 

...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jucek.xlx.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed