Twoim problemem jest to, że powszechną NICOŚĆ mylisz z osobistą PUSTKĄ

1.Opisać zadania jakie wiążą się z zarządzaniem marketingiem w zintegrowanym systemie zarządzania.

● obsługa sprzedaży i fakturowanie ● ewidencja i rozliczanie efektów promocji ● wspomaganie ewidencji badań rynku i archiwizacja wyników

● monitoring realizacji sprzedaży nowych produktów ● wspomaganie oferowania nowych produktów

2.Opisać zadania jakie wiążą się z zarządzaniem finansami w

zintegrowanym systemie zarządzania: ● planowanie i rozliczanie budżetów

● księgowość ● regulowanie zobowiązań i egzekwowanie należności

● obsługa funduszy ● interaktywne obliczanie przepływów gotówki

3. Funkcje integratora usługowego

● dobór partnerów gospodarczych przydział procesów poszczególnym parterom według kryterium posiadanych kompetencji administrowanie,

● koordynacja, ● zapewnienie sprawnej wymiany informacji zapewnienie procesu dostarczania produktu do klienta rozliczenie transakcji z klientami zewnętrznymi oraz pomiędzy uczestnikami wewnętrznymi monitorowanie procesów i działalności struktury sieciowej

4. Konsekwencje myślenia strategicznego o firmie

Myślenie strategiczne wpływa na lepsze kontrolowanie przyszłości firmy. Pozwala na przygotowanie się na różne scenariusze zdarzeń, daje nam pewną przewagę nad konkurencją . Pozwala minimalizować straty.

5. Co to jest i na czym polega międzyorganizacyjny system informacyjny

MSI to zintegrowany system przetwarzania i przesyłania danych, używany przez dwie lub więcej osobne organizacje.. Systemy międzyorganizacyjne ułatwiają zawieranie transakcji rynkowych, zwiększają jakość i szybkość przepływu informacji, poszerzają koncepcje i cele automatyzacji biur organizacji. (Tworzeniu MSI sprzyja integracja modułów systemów warunkujących efektywną współpracę.).

6. Zalety systemu ERP

● całkowicie zintegrowane oprogramowanie ● zdolność do usprawnień i modyfikacji ● możliwość współdzielenia danych ● zwiększenie wydajności i produktywności ● lepsze śledzenie i prognozowanie ● niższe koszty

● udoskonalona obsługa klienta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Omów zadania realizowane w zarządzaniu logistyką w systemach informacyjnych przedsiębiorstw: ● koordynacja zakupów materiałowych i sprzedaży wyrobów ● planowanie popytu i zakupów materiałowych technicznych ● obsługa klientów i spedycja wyrobów CRM

2. Omów zadania realizowane w zarządzaniu administracją w systemach informacyjnych przedsiębiorstw: ● wspomaganie agendowych działalności firmy ● kontrola wykonania zadań ● planowanie czasu pracy ● wspomaganie organizacji pracy grupowej ● przygotowanie i przesłanie dokumentów

3. W jaki sposób portale internetowe, EDI oraz komunikacja i bankowość internetowa zmieniły charakter powiązań biznesowych.

● EDI umożliwia firmom automatyczną wymianę kursów i cen, zamówień, rachunków, płatności i in. za pomocą standardowego komunikatu elektronicznego UN/EDIFACT, przyjętego w systemach informatycznych partnerów wymiany. ● EDI automatyzuje transakcje w biznesie (i zapewnia wysoki standard ochrony danych.) ● Internet dzięki Web stwarza możliwości rozwoju marketingu i reklamy, zmienia dotychczasową rolę klienta w biznesie poprzez zastosowanie nowych mechanizmów interakcji sprzedawca-klient.

● Web umożliwia klientowi selektywny wybór informacji i aktywne oddziaływanie na przystosowanie produktu do jego indywidualnych potrzeb.

● EDI umożliwia firmom przeprojektowanie łańcucha logistycznego i produkcji, a nawet całej sieci biznesu, co wymusza integrację EDI z wewnętrznymi aplikacjami systemów informatycznych.

4. Dalsze/następne procesy w Simple ERP

● Finanse i księgowość - narzędzie zarządzania finansami, integrujące wszystkie dane finansowe oraz informacje dotyczące efektywności realizowanych procesów biznesowych ● Majątek Trwały - do zarządzania, organizowania i prowadzenia księgowości środków trwałych

● Obrót Towarowy – do ewidencji zakupów, sprzedaży i magazynowania produktów ● Personel - wspieranie procesów zarządzania zasobami ludzkimi

● Proces produkcji – do definiowania procesów technologicznych, zleceń produkcyjnych oraz ewidencji przebiegu produkcji

● Analizator Biznesowy – narzędzie klasy OLAP do bieżących analiz stanów zamówień, trendów, zyskowności produktów, wykonania planów itp.

- INFO - narzędzie kontroli i planowania zasobów finansowych w Excelu

- OLAP – narzędzie do wykonywania strategicznych analiz biznesowych

- MSSF - Narzędzie globalnego raportowania według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej

5. Rozwój rynku elektronicznego

● Umożliwił on oferującym dotarcie do potencjalnych klientów, a kupującym dokonywanie wyboru spośród licznych ofert. Ułatwił, przyśpieszył i usprawnił transakcje kupna- sprzedaży dzięki dwóm mechanizmom przepływy produktu: -hierarchii- kooperacji. ● Większość RE powstaje ewolucyjne pod wpływem sił rynkowych i wywodzi się z hierarchii elektronicznej. ● RE są wszechobecne, dostępne każdemu użytkownikowi sieci telekomunikacyjnych w dowolnym czasie i miejscu, co zapewnia tani i łatwy dostęp do informacji rynkowej, otwartą platformę techniczną oraz możliwości rozwoju HE.

6. Coś o CRM dlaczego oddzielna struktura czy tam system

CRM– Zarządzanie relacjami z klientami|SCM– Zarządzanie łańcuchem dostaw
CRM i SCM to dwa inne rodzaje oprogramowania dla przedsiębiorstw, które mają szerokie zastosowanie w korporacji i organizacji non-profit. Przedsiębiorstwa poszerzają obszary działania, dzięki odnalezieniu swojego miejsca w łańcuchu dostaw. Aby prócz pozyskiwania nowych klientów utrzymywać dobre relacje z już istniejącymi opracowano system CRM, którego głównym zadaniem jest zarządzanie kontaktem z klientem. System opiera się na ciągłym gromadzeniu, selekcjonowaniu i analizowaniu danych o aktualnych i przyszłych klientach.

 

 

 

Systemy ERP to systemy informatyczne, które poprzez swoją ewolucję same zaczęły tworzyć standardy planowania zasobów przedsiębiorstwa. Systemy klasy ERP pozwalają na dokładne planowanie i analizę procesów

zachodzących wewnątrz przedsiębiorstwa. Dzięki możliwości „umieszczenia” systemu zintegrowanego przedsiębiorstwa w sieci WWW następuje integracja pomiędzy systemami poszczególnych przedsiębiorstw oraz włączenie do systemu informatycznego klientów przedsiębiorstwa. Zintegrowane systemy informatyczne zarządzania, umożliwiające prace w sieci WWW nazywane sa właśnie systemami klasy ERP II. - umożliwiają tworzenie portali internetowych dla klientów przedsiębiorstwa, przedsiębiorstw kooperujących czy wreszcie pracowników, umożliwiają bezpośrednia komunikacje użytkowników z systemem informacyjnym przedsiębiorstwa. Dodatkowo systemy ERP II, oprócz funkcjonalności umożliwiającej planowanie zasobów rzeczowych i finansowych przedsiębiorstwa, zawierają oprogramowanie pozwalające na zarządzanie kontaktami z klientem tzw. CRM

 

 

 

 

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jucek.xlx.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed