Twoim problemem jest to, że powszechną NICOŚĆ mylisz z osobistą PUSTKĄ

1.     Wyniki i obliczenia pomiarów.1.1.  Poziomy i różnice dźwięków w polu swobodnym i pogłosowym.

 

Poziom dźwięku LAF [bB]

odległość od źródła (pozycja)

Pole swobodne

różnice
poziomów

Pole pogłosowe
(pełna sala)

różnice
poziomów

Pole pogłosowe
(pusta sala)

różnice
poziomów

1m

(przodem do źródła)

83,1

5,2

85,5

-2,4

91,5

0,5

2m

(przodem do źródła)

77,9

87,9

91

1m

(tyłem do źródła)

74,3

 

 

 

 

 

2m

(tyłem do źródła)

69,1

maks.-przy ścianie (przodem do źródła)

65

 

1.2. 

Rys. nr 1. Schemat laboratorium ergonomii 6E – lokalizacja punktów pomiarowych.

1.3.  Poziomy dźwięku w polu rozproszonym.

pkt.
(rys)

LAF [bB]

LAeq [bB]

1.

87,1

85

2.

84,5

85

3.

82

81

4.

78

78

5.

49

72

6.

76

78

7.

66

71

8.

82,5

84

2.     Obliczenia:2.1.  Izolacyjność i współczynnik pochłaniania dla kotary:

·         izolacyjność kotary:

82-76=6bB

·         współczynnik pochłaniania dla kotary:

α=682=0,073

2.2.  Izolacyjność i współczynnik pochłaniania dla kabiny dźwiękoszczelnej:

·         izolacyjność kabiny dźwiękoszczelnej:

78-49=29dB

·         współczynnik pochłaniania:

α=2978=0,372

2.3.  Izolacyjność i współczynnik pochłaniania dla drzwi (wejściowych do laboratorium):

·         izolacyjność drzwi:

82,5-66=16,5dB

·         współczynnik pochłaniania dla drzwi:

α=16,582,5=0,2

Ochrona przed hałasem i wibracjami, ćwiczenia laboratoryjne              Strona 2 z 6

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jucek.xlx.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed