Twoim problemem jest to, że powszechną NICOŚĆ mylisz z osobistą PUSTKĄ
Załącznik do Rady Pedagogicznej
z dnia 28.01.2015r.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Pucku
Typ Szkoły     Szkoła Podstawowa kl. II-III B
Imię i nazwisko nauczyciela    Anna Adrian- Dzierżyńska
TERAPIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ- elementy
(Zajęcia prowadzone bez użycia sprzętu do SI)
Semestr I
Â
Rok szkolny 2014/2015
Liczba uczestników: 3
Ilość godzin zajęć: 1h. tygodniowo + 1h. tygodniowo realizowana w ramach art.42 ust 2 pkt KN
Frekwencja: 92%
Główne założenia programowe zajęć:
Terapia prowadzona w czasie zajęć miała stymulować zmysły: czucia, węchu, smaku, priopriocepcji                    oraz wzroku co pomogło rozszerzyć zakres dostarczania wiedzy o świecie każdemu z wychowanków. Istotne również było osiąganie przez uczestnika kompetencji samoobsługowych w zakresie własnych predyspozycji  i możliwości.
Najważniejsze zadania realizowane w ramach zajęć zgodnie z założonym programem w tym: warsztaty, przedsięwzięcia, imprezy itp. :
             W trakcie zajęć realizowałam zagadnienia podzielone na 6 działów: usprawnianie układu przedsionkowo- prioprioceptywnego, układu dotykowego, planowania motorycznego, percepcji wzrokowej, percepcji słuchowej oraz stymulacji zmysłu węchu i smaku. Wszystkie ćwiczenia, czas i sposób realizacji dostosowane były do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów.
Â
Â
Â
Â
Â
Anna Adrian- Dzierżyńska
podpis prowadzącego zajęcia
Â