Twoim problemem jest to, że powszechną NICOŚĆ mylisz z osobistą PUSTKĄ

Załącznik do Rady Pedagogicznej

z dnia 28.01.2015r.

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Pucku

Typ Szkoły      Szkoła Podstawowa  kl. II-III B

Imię i nazwisko nauczyciela     Anna Adrian- Dzierżyńska

TERAPIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ- elementy

(Zajęcia prowadzone bez użycia sprzętu do SI)

Semestr I

 

Rok szkolny 2014/2015

Liczba uczestników: 3

Ilość godzin zajęć: 1h. tygodniowo + 1h. tygodniowo realizowana w ramach art.42 ust 2 pkt KN

Frekwencja: 92%

Główne założenia programowe zajęć:

Terapia prowadzona w czasie zajęć miała stymulować zmysły: czucia, węchu, smaku, priopriocepcji                     oraz wzroku co pomogło rozszerzyć zakres dostarczania wiedzy o świecie każdemu z wychowanków. Istotne również było osiąganie przez uczestnika kompetencji samoobsługowych  w zakresie własnych predyspozycji   i możliwości.

Najważniejsze zadania realizowane w ramach zajęć zgodnie z założonym programem w tym: warsztaty, przedsięwzięcia, imprezy itp. :

              W trakcie zajęć realizowałam zagadnienia podzielone na 6 działów: usprawnianie układu przedsionkowo- prioprioceptywnego, układu dotykowego, planowania motorycznego, percepcji wzrokowej, percepcji słuchowej oraz stymulacji zmysłu węchu i smaku. Wszystkie ćwiczenia, czas  i sposób realizacji dostosowane były do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów.

 

 

 

 

 

Anna Adrian- Dzierżyńska

podpis prowadzącego zajęcia

 

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jucek.xlx.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed