Twoim problemem jest to, że powszechną NICOŚĆ mylisz z osobistą PUSTKĄ
1. Wymień normy tworzące serię norm ISO 9000:2000 i krótko opisz, czego dotyczą?
2. Wymień etapy wdrażania systemu zarządzania jakością?
3. Wyjaśnij pojecie jakość" ?
4. Wyjaśnij pojęcie „proces" ?
5. Podaj przykłady danych wejściowych do procesu?
6. Podaj przykłady danych wyjściowych do procesu?
7. Co to jest cel dotyczący jakości, podaj przykłady?
8. Jakimi cechami powinny charakteryzować się cele jakościowe?
9. Co to jest polityka jakości?
10. Jakie elementy tworzą system zarządzania jakością?
11. Jakie elementy tworzą zarządzania jakością, krótko wyjaśnij, czego te elementy dotyczą?
12. Jaka jest różnica pomiędzy jakością a zarządzaniem jakością?
13. Kim jest pełnomocnik kierownictwa ds. systemu zarządzania jakością, jakie zadani pełni w organizacja?
14. Jakie czynniki uwzględniane są podczas projektowania systemu zarządzania jakością?
15. Wymień i krótko wyjaśnij etapy ewolucji wymagań jakościowych?
16. Za co odpowiedzialne jest najwyższe kierownictwo w systemie zarządzania jakością?
17. Co to jest przegląd zarządzania?
18. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: orientacja na klienta
19. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: przywództwo
20. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: zaangażowanie ludzi
21. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: podejście procesowe
22. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: podejście systemowe do zarządzania
23. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: ciągłe doskonalenie
24. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: podejmowanie decyzji
25. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: wzajemne korzystne powiązania z dostawcami
26. Jakie są cele dokumentowania systemu zarządzania jakością
27. Wymień i krótko opisz rodzaje dokumentów stosowanych w systemach zarządzania jakością
28. Czego dotyczą wymagania zawarte w punkcie normy: zarządzanie zasobami?
29. Czego dotyczą wymagania zawarte w punkcie normy: Odpowiedzialność kierownictwa?
30. Jakimi metodami może być oceniany system zarządzania jakością, krótko omów te metody
31. Czego dotyczą wymagania zawarte w punkcie normy: Realizacja wyrobu/usługi?
32. Czego dotyczą wymagania zawarte w punkcie normy: Pomiary, analiza i doskonalenie?
33. Omów krótko cykl Deminga, do czego może być wykorzystany ten cykl?
34. Wymień rodzaje procesów realizowanych przez organizację, podaj przykłady
35. Co to jest mapa procesu?
36. Co to jest mapa procesów?
37. Na czym polega podejście procesowe?
38. Jakie elementy tworzą zawartość opisu procesu
39. Kto to jest właściciel procesu, wymień jego zadania
40. Co to jest księga jakości?
41. Jaka jest różnica pomiędzy procedurą a instrukcją
42. Co to jest plan jakości?
43. Jaka jest różnica pomiędzy zapisami a dokumentami?
44. Od czego zależy zakres dokumentacji systemu zarządzania jakością?
45. Omów strukturę dokumentacji systemu zarządzania jakością
46. Jakie obowiązkowe procedury muszą być sporządzone w organizacji wdrażającej system zarządzania jakością?
47. Jak można podzielić procedury systemu zarządzania jakością?
48. W jakim celu sporządza się procedury systemu zarządzania jakością?
49. Jak zbudowana jest procedura systemu zarządzania jakością?
50. Wymień normy tworzą serię ISO 10011, krótko pisz, czego dotyczą
51. Wyjaśnij definicję auditu systemu zarządzania jakością
52. W jakim celu przeprowadza się audit systemu zarządzania jakością?
53. Wymień rodzaje auditów systemu zarządzania jakością
54. Na polega audit pionowy i audit poziomy?
55. Wymień etapy procesu auditu
s56. Na czym polega planowanie auditu?
57. Kto może wchodzić w skład grupy auditującej?
58. Jakie mogą być źródła informacji do auditu?
59. Na czym polega ocena dokumentacji przed auditem?Ocena dokumentacji
60. Jakie informacje powinien zawierać raport z auditu?
1. Wymień normy tworzące serię norm ISO 9000:2000 i krótko opisz, czego dotyczą?
2. Wymień etapy wdrażania systemu zarządzania jakością?
3. Wyjaśnij pojecie jakość" ?
4. Wyjaśnij pojęcie „proces" ?
5. Podaj przykłady danych wejściowych do procesu?
6. Podaj przykłady danych wyjściowych do procesu?
7. Co to jest cel dotyczący jakości, podaj przykłady?
8. Jakimi cechami powinny charakteryzować się cele jakościowe?
9. Co to jest polityka jakości?
10. Jakie elementy tworzą system zarządzania jakością?
11. Jakie elementy tworzą zarządzania jakością, krótko wyjaśnij, czego te elementy dotyczą?
12. Jaka jest różnica pomiędzy jakością a zarządzaniem jakością?
13. Kim jest pełnomocnik kierownictwa ds. systemu zarządzania jakością, jakie zadani pełni w organizacja?
14. Jakie czynniki uwzględniane są podczas projektowania systemu zarządzania jakością?
15. Wymień i krótko wyjaśnij etapy ewolucji wymagań jakościowych?
16. Za co odpowiedzialne jest najwyższe kierownictwo w systemie zarządzania jakością?
17. Co to jest przegląd zarządzania?
18. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: orientacja na klienta
19. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: przywództwo
45. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: zaangażowanie ludzi
46. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: podejście procesowe
47. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: podejście systemowe do zarządzania
48. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: ciągłe doskonalenie
49. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: podejmowanie decyzji
50. Wyjaśnij zasadę zarządzania jakością: wzajemne korzystne powiązania z dostawcami
51. Jakie są cele dokumentowania systemu zarządzania jakością
52. Wymień i krótko opisz rodzaje dokumentów stosowanych w systemach zarządzania jakością
53. Czego dotyczą wymagania zawarte w punkcie normy: zarządzanie zasobami?
54. Czego dotyczą wymagania zawarte w punkcie normy: Odpowiedzialność kierownictwa?
55. Jakimi metodami może być oceniany system zarządzania jakością, krótko omów te metody
56. Czego dotyczą wymagania zawarte w punkcie normy: Realizacja wyrobu/usługi?
57. Czego dotyczą wymagania zawarte w punkcie normy: Pomiary, analiza i doskonalenie?
58. Omów krótko cykl Deminga, do czego może być wykorzystany ten cykl?
59. Wymień rodzaje procesów realizowanych przez organizację, podaj przykłady
60. Co to jest mapa procesu?
61. Co to jest mapa procesów?
62. Na czym polega podejście procesowe?
63. Jakie elementy tworzą zawartość opisu procesu
64. Kto to jest właściciel procesu, wymień jego zadania
65. Co to jest księga jakości?
66. Jaka jest różnica pomiędzy procedurą a instrukcją
67. Co to jest plan jakości?
68. Jaka jest różnica pomiędzy zapisami a dokumentami?
69. Od czego zależy zakres dokumentacji systemu zarządzania jakością?
45. Omów strukturę dokumentacji systemu zarządzania jakością
46. Jakie obowiązkowe procedury muszą być sporządzone w organizacji wdrażającej system zarządzania jakością?
47. Jak można podzielić procedury systemu zarządzania jakością?
48. W jakim celu sporządza się procedury systemu zarządzania jakością?
49. Jak zbudowana jest procedura systemu zarządzania jakością?
50. Wymień normy tworzą serię ISO 10011, krótko pisz, czego dotyczą
51. Wyjaśnij definicję auditu systemu zarządzania jakością
52. W jakim celu przeprowadza się audit systemu zarządzania jakością?
53. Wymień rodzaje auditów systemu zarządzania jakością
54. Na polega audit pionowy i audit poziomy?
55. Wymień etapy procesu auditu
s56. Na czym polega planowanie auditu?
57. Kto może wchodzić w skład grupy auditującej?
58. Jakie mogą być źródła informacji do auditu?
59. Na czym polega ocena dokumentacji przed auditem?Ocena dokumentacji
60. Jakie informacje powinien zawierać raport z auditu?
...